[linux] vlc player za nat-om

Toth Milan milan na toth-online.com
Pondělí Listopad 26 14:27:45 CET 2007

Ahoj,

	cely problem spociva v tom ze igmp pakety cez NAT-ko neprelezu. Cize
musis stream zachytit na routry a zasa to VLC-playerom posielat do
LAN. Mas tieto moznsoti:

	1, kupit switch ktory podporuje multicast a budes stream posielat
vlc playerom z routra, pre kazdy kanal ktory chces streamovat v LAN-
ke potrebujes takto nastavit jeden vlc player

	2, prijmat na tom routry vlc signal nejakeho TV programu vysielaneho
multicast-om a ten streamovat dalej do LAN. PC sa budu conectovat na
ten stream ktory bdues posielat napr na http://ip:8001

	3, nastudovat si igmp proxy, multicast forwarding atd. atd.

	vsetko sa do spravit command line-ovym VLC playerom. Dalsie vec je,
ze si treba uvedomit ze ten multicast chodi v DVD kvalite co ked
budes streamovat tak si zozerie systemove resources na routry, co v
bode 3 neplati. SANET je paradna siet :-)

--
Toth Milan
milan at toth-online.com
http://toth-online.com