[linux] problem s externou citackou SD kariet

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Sobota Únor 16 19:49:02 CET 2008

Ahoj vospolok.

Kamosovi akosi "zmizli" fotky vo fotaku (zo silvestra :) a chcel by
ich spat. Ja som navrhoval citacku kariet, nasledne live cd linuxu a
spravit dajake dd a potom sa mu s tym pohram a jpegy vytiahnem.

Problem je v tom, ze ma externu citacku a akosi live cd (gentoo
minimal) ju rozpozna, napise, ze je pripojena a namapovana ako sda3,
ale nic. Jed da "head /dev/sda3", tak mu napise, ze "no media found".
Viete, kde by mohol byt problem? Respektive, ake dalsie info poslat
pre upresnenie obrazu?

PS: karta sa pichne do zariadenia (viac kariet podporuje, ale len
jednu naraz, pripojene cez usb), nasledne zariadenie pripoji k PC. tak
ako vo widlach. potom sa hra s tym head, cat a podobne.