[linux] glftpd a NFS ..nejde

ARTYcoka artycoka na gmail.com
Čtvrtek Únor 21 19:47:07 CET 2008

Dobry vecer prepacte ze otravujem mam otazocku

Mam server kde je nahodene Ubuntu 6.10
Je tam nahodene  glftpd a ponovom NFS spravene
Problem sa vyskytol tento dokym nfs nebolo spravene tak vsetko ficalo bez
problemov odkedy sa spravilo NFS tak pise hlasku pri napajani ze
[R] PASS (hidden)

[R] 530 Sorry, your account is restricted to 5 simultaneous logins.

[R] Poipojení selhalo

[R] Eekám 15 sekund pak se pokusím o opitovné poipojení #1

Skusil som dat aj pred login ! ale nepomohlo resp pomohlo nevypisalo tu
hlasku ale zastalo to pri nacitavani adresarov ftp .taktiez som zistil ze aj
ked otvorim MC a idem na tu zlozku ktora je domova toho ftp cka tak MC
zamrzne a nejde dalej musim ho killnut
Poradte mi prosim