[linux] podivne spravanie servera po restarte

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Čtvrtek Leden 10 11:13:02 CET 2008

Hm, smrdi mi tam to prekablovanie serverovne....

skusil si odpojit server kompletne zo siete ?
mal som podobny problem, 'malovalo sa' v office a niekto 'mudry' pri
znovuzapajani svojej workstation spravil kratas na switchi.

fileserver vykazoval veeelky load (sluzby nfs, samba) pricina bol loop
na switchi.

martin.