[linux] ubuntu 8.04 a nvidia 6200

(-K JohnNy johnny64 na swissjabber.org
Úterý Květen 27 15:06:41 CEST 2008

> Hmm.  Ked som spustil nvidia-settings, tak mi pise, ze nemoze najst
> ovladac od nvidie
> a pritom ubuntu 8.04 pouziva propietarny ovladac, aspon tak pisu.
>
> Ked som v januari experimentoval s debianom, tak mi to padalo ako
> hrusky. Instaloval
> som ovladace od nvidie z contrib, ci nonfree sekcie.
>
> Neviem, ci nebude lepsie prekompilovat ovladac zo stranky nvidie. Len
> ten stroj je dost
> pomaly.

Neviem, ako Ubuntu, ale v Debiane boli svojho casu prehistoricke verzie
nvidia ovladaca, a to z dovodu, ze novy ovladac nepodporoval / nepodporuje
stare karty. Tak tam narvali stary ovladac, ktory sice podporuje spravne
stare karty, ale ma problemy s novymi.
A ako tak pozeram na package listy testingu, tak samotny driver tam uz nie
je, a nvidia-settings je vo verzii starej vyse roka.

Kazdopadne odporucam najprv stiahnut zo stranky
http://www.nvidia.com/object/unix.html poslednu verziu pre dany graficky
cip a nainstalovat ich instalatorom. Kompilacia modulu spociva iba v
kompilacii priblizne desiatich C zdrojakov, cize aj na slabsom stroji je
to skor otazka minut.

Johnny

--
(-K JohnNy alias Parcialna Derivacia ∂          |  .''`.
[home] http://johnny64.fixinko.sk/              | : :'  :