[linux] funkcionalne jazyky

rabgulo rabgulo na lavabit.com
Neděle Červenec 26 22:54:29 CEST 2009

zdravim priatelia,

prosim vas vysvetlil by mi niekto, ake vyhody a nevyhody ma kazdy z
nasledujucich jazykov: Haskell, LISP a Scheme. Chcel by som sa niektory
z nich zacat ucit. Pozeral som si aku maju syntax, aj som si nieco malo
o kazdom precital, ale ako programator zaciatocnik, si nejak neviem
vyvodit z toho prave tie vyhody a nevyhody, tak sa pytam.

PS: Programoval som v Pascali (na skole), v Assembleri, trosku som
zabrdol do PHP a teraz sa ucim aj v C. Som amater, robim to len pre
zabavu a zo zvedavosti. Tak ma neukamenujte ak nieco nepochopim a budem
sa dalej vypytovat (mozno podla vas hluposti).

Vdaka :)