[linux] postfix a header_chcecks

Ing. Ján ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Čtvrtek Červen 11 12:00:12 CEST 2009

On Thu, Jun 11, 2009 at 11:55:49AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> Milter funguje rovnako. Telo mailu musis aj tak prijat od odosielatela, inac
> nemas sancu kontrolovat hlavicky ani telo... az potom mozes povedat
> odosielatelovi, ze postu odmietas...
> (ja len aby bol jasny zmysel pojmu prijat)

Podobne pre postfix sa da urobit before_queue_content_filter.

> to je uz bonus navyse

No to by si mohol riesit napr. cez sagator, pripadne priamo pouzit
policy_check postfixu (pripadne aj cez milter), do ktoreho budes zaradovat
takychto spammerov. Velky efekt to ale nema, skusal som davat na greylist
len IP adresy, ktore zaslali spam a vacsinou prislo len zopar spamov z
jednej adresy. "Banoval" som ich vlastne zbytocne.

		SAL