[linux] linux.sk - mailman

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Březen 12 12:04:35 CET 2009

AHoJ

Toto mi papuluje FF3 pod Ubuntu 8.10:

===============
Secure Connection Failed
lists.linux.sk uses an invalid security certificate.
The certificate is not trusted because it is self signed.
(Error code: sec_error_untrusted_issuer)
    * This could be a problem with the server's configuration, or it
could be someone trying to impersonate the server.
    * If you have connected to this server successfully in the past,
the error may be temporary, and you can try again later.
=============

Je nejaky workaround na to, aby to nevypisovalo userom - casta hlaska
pod FF3? (okrem navodu ako si pridat exception)
Ako to (ne)bolo doteraz riesene vo FF2?
Je nejaka CA/open, kt. je (takmer) zadara a vs. akceptovana (cize to
nedam na internetbanking, ale na sukromne https forum mi to postaci a
som ochotny zaplati 0-5E/rok)??

Podla mojich (velmi malych) znalosti toto nie je celkom prava:
>If you have connected to this server successfully in the past, the error may be temporary, and you can try again later.
IMHO prave to, ze to bavilo a nebavi=papuluje moze znacit, ze ktosi
hackol server a dal tam svoj certifikat. Mylim sa?

Vdaka

--
Jan Kunder
jan.kunder-HATESPAM-gmail.com