[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Ján ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Květen 7 09:47:43 CEST 2020

Ahoj,

  tak inak len pre info, Marcel to vpodstate tiez nepouziva, co som od neho
zistil. Posielaju sa tam len nejake automaticke veci do sk-i18n a tie nesli.
Ked to neslo, kontaktoval mailinglist, ako pises, ale samozrejme ten nesiel
tiez. :-) Mail prisiel az ked som to rozbehal. :-)

  Jemu to ale stale neslo, pretoze pouziva nejaky blacklist, na ktorom sme
boli. To som tiez vyriesil.

  Otazne je, co s tym, ze nas hadzu na blacklist. Problem je, ze sa roboty
prihlasuju do mailinglistov a server im posle ziadost o overenie emailu.
Toto casto niekto nahlasi ako spam. :-(

  Uz som vyfiltroval v niektorych mailinglistoch rozne TLD, ze sa tam nesmu
prihlasovat z .ca, .co a podobne, ale problem robi aj domena .com.
To uz som chcel tiez zakazat, ale potom som si spomenul na gmail.com,
co ale vela ludi pouziva. :-(

  Aktualne uvazujem nad zablokovanim vsetkeho okrem .sk/.cz/.hu a gmail.com.
Pripadne ak mas este napad, co treba povolit, daj vediet.

  Ono do tych mailinglistov sa uz asi aj tak roky nik neprihlasil, tak
neviem, ci ma zmysel to cele riesit inak ako bloknutim ako pisem vyssie.

							SAL