[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Květen 7 16:15:39 CEST 2020

On Thu, May 07, 2020 at 04:07:53PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> asi si nezazil ludi, ktori sa prihlasili do mailing listu, potvrdili
> prihlasenie, a potom sa zacali stazovat ze ich posta z mailing listu
> obtazuje.
>
> Ludi, co kopu mailov v mailboxe oznacili ako spamy, dali ich zahadzovat, a
> potom sa stazovali ze im od niekoho z daneho zoznamu nechodia maily.

Pravda.  O takýchto prípadoch som počul/čítal.  Našťastie, s takýmto
druhom ynteligentov (zákazníkov) už nejakých 20 rokov neprichádzam
priamo do styku, takže mi chýba masová osobná skúsenosť.  :-)

Takže áno, asi je to tak a máš pravdu :-(.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |