[sk-i18n] Ubuntu 8.04

Marcel Telka marcel at telka.sk
Sun Dec 9 15:48:04 CET 2007

On Sun, Dec 09, 2007 at 03:30:06PM +0100, Peter Mann wrote:
> neviem, ci nieco z toho je uz mozne, ci je nejaky export po suborov cez
> nejaky bzr, svn alebo git ... podla mojich skusenosti mi sucasny sposob
> preklady cez Rosettu iba stazuje ... osobne by som radsej mal nejaky
> svn, bzr alebo git pristup - hoci aj na nejaky "nas" slovensky server,
> ktory by bol medzistanicou medzi prekladmi a "upstream" aplikaciami a
> distribuciami ...

Prepacte, do Ubuntu velmi nevidim (prakticky vobec, vidiel som to len parkrat
nainstalovane, spolu cca 5 minut :-))), ale zaujimalo by ma, ze ci si Ubuntu
robi fork kazdeho softveru podobne, ako si forkuje preklady. Forkovanie
prekladov sa mi zda zbytocne, preco jednoducho nezoberu mainstream baliky
(zdrojaky + preklady)?