[sk-i18n] Ubuntu Gutsy + nejake vseobecne otazky o prekladoch

helix84 helix84 at centrum.sk
Thu Oct 18 09:08:10 CEST 2007

On 10/17/07, Jan Kunder <jan.kunder at gmail.com> wrote:

> Ahoj.
> Ved IMO este nevysiel RC, tak ako mozes mat FINAL?
> Ci im tak veris? :)
> Len FMI. Mozno si to myslel tak, ze balicek je final?
> Neda sa to do gutsy zaclenit aj potom? (neviem ake su pravidla, ci ako
> napr. v Debiane, kde po stable uz iba security veci [a este cosi??])

Ahoj,
RC vysiel (myslim 5.10.), to na co odkazuje Peter je daily build zo vcerajska.
Freeze je v ucinnosti od RC, myslim, po nom sa zaclenuju len opravy
chyb distribucie, no neviem ci sa tam rataju aj preklady. Vsetko sa
samozrejme da aj potom, no pointa je, ze to nebude na tom CD, ktory
kazdy bude stahovat, ale ako aktualizacia, ktoru stiahne z internetu.

~~helix84