[sklug] Uverejnenie nasho projektu

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Srpen 27 20:34:05 CEST 1999

Ahoj,

Pravdu povediac, toto ma napadlo tiez...

> Tie moznosti su zatial relativne chabe. Suvisi to s nedorobenym PMS a
> linux.sk

Tento argument neberiem. Na to, aby fungovali aspon
uzivatelske stranky vo formate www.linux.sk/~user,
snad vela netreba.

> P.S. Vlado - ako pripomienky k datamodelu ? tam si pre zmenu ty zasa ticho
> :-)

No aby som len nerypal, moje komentare (poznamenavam,
ze vyvoj PMS nesledujem a s databazami skusenosti nemam,
takze ak nieco z modelu chapem zle, nebite ma).

1) Poznamka tak povediac gramaticka - teamy maju staff,
   nie stuff. Ledaze by ste chceli v tej tabulke vymenovat
   podporne latky, ktore programatori pouzivaju :-)

2) Pokial pride clovek a chce nieco robit, bolo by dobre
   mat informaciu, na co je treba ludi a kde to nie
   je nutne. Rovnako by mozno nebolo od veci vediet
   o vyvojaroch, v akej oblasti sa vyznaju. Takze nieco
   ako
   - tabulka "oblasti zaujmu"
   - relacia medzi staff a touto oblastou
   - tabulka hladanych "pozicii" so vztahom k oblasti
     zaujmu a projektu

3) Stav ulohy - P/I/F/C je asi malo, minimalne este
   treba "prerusena", "odlozena" alebo take nieco

4) Chybaju vzajomne zavislosti medzi ulohami -
   s Foo sa da zacat, ked su hotove Bar a Baz.

5) Typ fazy - chyba dokumentacia :-)))

6) Moze sa stat, ze clovek z nejakeho dovodu z teamu
   odide. Ulohy, na ktorych robil, tym padom
   zostanu "osirotene". Rovnako je bez problemov mozne
   mat definovane ulohy, ale nevediet, kto na nich bude
   robit. Nevyznam sa v notacii modelov - je na toto pamatane?