[sklug] pretlacanie linuxu medzi ludi

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Úterý Červenec 27 22:03:03 CEST 1999

Ahoj,

> Stale si ale myslim, ze pretlacat na Slovensku
> Linux ako desktopovy system nema zmysel a je
> to mozno aj kontraproduktivne - kto raz zisti,
> ze neustale bojuje s tym, ake dostat do aplikacii
> slovencinu a ako sa dohodnut so vsetkymi tymi
> Excelmi, k Linuxu sa nevrati ani ked uz to bude
> vyriesene.

;). Mas pravdu. A chyba kvalitny office balik, ktory
by naozaj vedel po slovensky. Pod pojmom kvalitny nemyslim
padave niekolkomegove (v pamati) hovado ako StarOffice.
A musi vediet po slovensky.

Druhy problem je browser. Netscape renderuje uplne strasne
(povie vam kazdy webdizajner) a pada ako hrusky po dazdi.

To len na doplnenie.

> A ked aj funkcionari SkLUG-u prednasaju svoje prednasky
> s pouzitim Powerpointu a registracia pri vchode
> bezi na Windoze, tak co si budeme hovorit...

He, veru, na Martinskom stretnuti uzivatelov Linuxu sa
windowsy nepouzivali uplne vobec (a boli tam zakazane ;).

Na texty sa pouzival TeX a tak ;). Ale je mi jasne, ze takto
to v realnom zivote nejde.

> Klasicky problem je tu "kto?". V SkLUG je asi viac
> technikov, ako obchodnikov s praxou mazania
> medu okolo huby...

;).

 Juraj.