[sklug] Installfest

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pátek Červen 25 18:44:36 CEST 1999

Zdar.

Ako organizator casti nasho stretnutia, ktorej je v predbeznom programe
vyhradeny cely jeden den, teda ako uz spravne tusite, casti zvanej installfest,
si Vas dovolujem znova a naposledy poprosit, aby ste sa mi ozvali, ak

chcete mat v priebehu sklugoveho stretka na svoj pocitac/disk/...
nainstalovany linux.

zatial sa mi zavazne ozval zavratny pocet ludi, na ktorych spocitanie mi
netreba ani jednu ruku, takze dufam, ze sa mi ozve aspon niekto, lebo inak
budem smutny presmutny.

neposielajte prosim maily do konfery, ale na installfest na sklug.sk, alebo
www na fornax.elf.stuba.sk.

dik,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk