[sklug] oxotnik :)

Robert Varga niteshadow na hq.alert.sk
Čtvrtek Srpen 24 08:11:59 CEST 2000

On Mon, Aug 21, 2000 at 10:38:42AM +0200, Peter Ivanyi wrote:

> Ked to tak citam, hned ma napada, ze by bolo najvhodnejsie zalozit
> projekt o stave projektov, za ucelom aspon trochu aktualizovanych
> informacii dostupnych pre siroku verejnost.

Takyto projekt uz existuje a vola sa PMS. Avsak jeho realizacia je v
nedohladne najma z duovodu nedostatku casu. Preto som navrhol, aby bola
synchronizacia spravena pomocou SourceForge. Experimentalne je to nahodene
na https://sf.hq.alert.sk a caka to na schvalenie vyssimi mocami (Gildir, co
ty na to ?)

--
Kind regards,