[sklug] Projekty (was: oxotnik)

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Středa Srpen 30 23:12:22 CEST 2000

Ahojky,

> Zrejme hej. Reply na clanok z listu mi automaticky prida len adresu
> odosielatela mailu a nie listu. Zrejme je problem s Reply-To: hlavickou
> ... mozete sa na to niekto pozriet, prosim (Darkie, Tibor?). Tusim je
> tento problem na vsetkych listoch na rak.isternet.sk.

Nie je to problem ale feature. Niekde ako napr. v linux na rak som dal
reply-to na list, no tu som nechal na odosielatela (nebudu sa posielat
zbytocne maily, ktore maju ist len autorovi prispevku). Ale ak sa vam
to nepaci, nie je to problem kedykolvek zmenit.

> Niteshadow sa podujal ze pre SkLUG sprevadzkuje SourceForge, co by mohol
> byt prvy krok k PMS. Potom bude na manazeroch projektov aby do
> sourceforge vlozili platne udaje a aj ich udrzovali.

Myslim, ze to bude super. Zvlast ak sa podari spravit aj compilemachine
apod.

> Ak sa najdu schopny ludia, moze sa okolo sourceforge casom vybudovat to
> co sme si povodne predstavovali ako PMS....

Myslim, ze sourceforge ciastocne ulohu PMS splna.

   Have a nice day,
       Juraj.