[sklug] Re: Navrh na projekt SKLUGu - KNIHA-FAQ

Jan Matis matis na hq.sk
Úterý Květen 22 17:51:29 CEST 2001

>       - cp, mv, rm, ln, chmod, chown, ...
>       - premenne PATH, MAIL, LC_*, ...
>       - textovy editor joe (pripadne aj ine, ale toto staci na to, aby si
>         clovek vedel zeditovat .bashrc)
ked joe tak aj vi ... zazil som stroje na ktorych joe ani nepachol. a
odvtedy co som sa naucil vi tak aj moje strojde su take

>       - pine, lynx, ftp, ...
vsetko je vecou volby pine/elm lynx/links ....
Cize o tuto kapitolu sa dobrovolne hlasim ...

>       - lpr, lpq, lprm (samostatna kapitola o tlaci?)
to skor .....

> V akom formate by sa mala KNIHA pisat?
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>    Docbook. Nechapem otazku!
HTML (a z toho konvertovat:)
alebo mi hod linku kde sa cosi o docbooku naucim :))))

> Co s tabulkami, zoznamami, obrazkami v KNIHE?
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>    No, keby to mala byt tlacena KNIHA (taka ako tie za 1200,-), tak vella,
> vella, lebo nie je nic lepsie ako to userovi ukazat. Ale ak sa to ma len hodit
> na web, tak 20 mega obrazkov usera nepotesi... Take veci v KDE, ze aha, toto
> je button a aha, toto je label, to asi nie, ale zase kapitola o konfiguracii
> by chcela vela velkych obrazkov.
obrazkov nikdy nieje dost .. a ked odmakame takyto kus prace tak si myslim
ze nebude problem udrziavat 2 verzie (jednu s obrazkami a jednu bez)
tak ci onak neviem si predstavit kapitolu o KDE bez obrazkov)

>    Jo, a este forma. Dopredu sa treba dohodnut a na nejaku stranku vycapit, ze
> akym sposobom sa budu zvyraznovat mena prikazov, mena suborov, nazvy
> aplikacii, listingy a tak vsetko.
> Bude na tom asi makat viac ludi, takze ked
> sa to da dokopy, mal by to byt jednoliaty celok. A s tym suvisi aj nutnost
> dohodnut sa dopredu, ako sa bude hovorit iXom, ako textovej konzole, ci bude
> upgrade alebo apgrejd a tak. Na tom zalezi!
Tak sprav rozhodnutie a niekde ho zverejni

> Bavi ma citat toto FAQ o KNIHE?
>    Nuda! Radsej by som do nej napisal nejaku kapitolu.
na co cakas ? :)))

Damned