[sklug] Situacia je vazna

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Listopad 7 18:54:57 CET 2001

Vazene Penguinky, Penguini aj nePenguini,

Blizi sa nam koniec 'akcneho obdobia' terajsej spravnej rady SkLUGu a aj
nove volby.
Nie, nebojte sa, nezaciname s predvolebnou kampanou v predstihu ako je
to na slovensku zvykom ... skor naopak.

Terajsia spravna rada tlacila, tahala, posuvala a obcas aj brzdila SkLUG
od jeho vzniku. Pri tejto praci sme utrpeli tazke straty. Z povodnej
zvolenej SR zostali uz len stryria nestastnici: Katka Stanovska, Future,
SAL a moja malickost. Zvysok padol za vlast v boji.

Ale kam tymto blabolom mierim. Ako som uz povedal, idu nove volby. Uz aj
tak 4 kusy je malo na to aby vytovrili vhodnu kandidatku, navyse ked
treba minimalne 5 clenov :-) A aby toho este nebolo malo, Katka a ja sme
uz dlho rozhodnuty v dalsich volbach nekandidovat. Dovod je iste jasny
kazdemu kto pozna pracovne naroky na manazera v komercnej firme .....

Takze nam zostali dvaja kandidati do buducej SR.

Takze, damy a pani, ak ma SkLUG pokracovat dalej aspon tak ako doteraz,
ak nechcete prist aspon o linux weekendy ktore sa nam (myslim) vcelku
uspesne podarilo organizovat, rad by som vas _poprosil_ o dve jednoduche
veci:

1) Dalsi Linux weekend bude velmi pravdepodobne zase v Bratislave
niekedy v Marci 2002.
PRIDITE TAM. Okrem toho ze tam budu uzasne prednasky(1), bude tam Valne
Zhromazdenie SkLUGu a nove volby. PRIDITE VOLIT. Jednoduche nie? ....
zatial :-)

2) Aby bolo koho volit, skuste porozmyslat. Ja viem ze toto nie je taka
jednoducha prosba, aj mne rozmyslanie robi problemy, ale skuste to
predsalen ....
Skuste porozmyslat kto by bol vhodnym kandidatom do SR. Ak niekto prode
na to ze by on sam bol tym najlepsim, nech sa prihlasi. Ak pridete na to
ze by niekto iny bol vhodnym kandidatom, je vasou svatou a obcianskou
povinostou ho dokopat k tomu aby sa prihlasil(2).

Preco zhaname kandidatov do SR uz teraz?

Ma to niekolko dobrych dovodov.

ad 1, 'kandidat' musi mat cas sa s psychycky vyrovnat s tym ze sa moze
stat clenom SR. My sme to mali lahke, my sme do toho spadli ani sme
nevedeli ako. Teraz to uz bude ine.

ad 2, aby kandidati ziskal nejake skusenosti, chceme ich aktivne zapojit
do organizacie najblizsieho LinuxWeekendu. Jednak sa potrebujeme zbavit
navalu prace (:-)), jednak si potrebujeme kandidatov odskusat ale hlavne
chceme zabezpecit kontinuitu. Nechceme aby sa skusenosti (= chyby) co
sme nadobudli pocas organizacie doterajsich LV stratili a aby nova
spravna rada robila rovnake preslapy ako sme robili my.

ad 3, predpokladam ze 'dobrovolnych' kandidatov bude minimum, takze
davame cas Vam, pospolitemu ludu Linuxovemu, sancu vybrat si vhodne
obete. Aby ste ich mohli stale dookola presviedcat a nakoniec
presvedcit. Ide predsa o vas SkLUG.

Kto sa rozhodne alebo bude rozhodnuty ze chce kandidovat, nech sa ozve
bud sem, alebo na sr na sklug.sk. Kto bude mat nejake pochybnosti, nech sa
ozve mne, ja ho vezmem na pivo a pochybnosti znicim :-)

--

(1) Prednasky budu naozaj uzasne, budem davat dokopy program posledny
krat, tak si dam naozaj zalezat. Aspon dufam :-)

--
                            Radovan "Gildir" Semancik (semancik na bgs.sk)
                               Vas (doteraz) verny Spravny Radoclen