[sklug] spravna rada

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Listopad 14 11:28:24 CET 2001

Marek Grac wrote:

>         S organizaciou ludi som ochotny pomoct, skusenosti sice nie su
>         obrovske, ale snad postacujuce ;)

OK, Pisem si ta ako kandidata do SR? :-)

>         K projektom mam vyhrad viac nez dost, ale len strucne. Dokazem
>         pochopit, ze niekto nema cas na projekt ktory vedie (uplne
>         normalna vec). Problemom je podla mna prave "ludsky faktor", som
>         ochotny sa zmierit s odpovedou typu "tak si napis patch", ale rad
>         by som videl, ludi ktori dokazu pisat patche bez toho aby mali
>         pristup k zdrojakom a vedeli ich otestovat nie je az tolko. To nie
>         je o tom, ze nie je cas. Ale o tom, ze ak ma niekto cas a chce
>         nieco urobit, tak ho to obvykle odradi (bodaj by nie). Su veci,
>         ktore som bol (este aj som, ale uz o cosi menej) ochotny robit na
> [...]

Taketo situacie by tiez mala riesit SR (ale neriesi). Niekto zo SR
(alebo v mene SR) by mal napisat mail veducemu projektu 'spravaj sa
slusne lebo bude zle'.

Bohuzial, SR az tak dobre nefunguje. Ste tu na to VY aby ste to zlepsili
:-)

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.