[sklug] Cofax a Linux prednasky

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Říjen 23 12:00:07 CEST 2001

Jan Matis wrote:
> Hmmmm ja som akosi potichu predpokladal ze tam bude vela ludi ktori sa s
> linuxom este nestretli (preto ma napadol Cofax). Pretoze ak si vezmes za
> cielovu skupinu odbornikov tak tam akurat pridu clenovia sklugu co sice
> bude pekne ale v podstate to bude len dalsi sklug weekend (len bez volby
> vedenia sklugu).

Nemyslel som tu konferenciu len pre Linuxakov, ale na svoje by si podla
mna prisli aj solarisaci, BSDckari a podobne zvery.

Skor to spravit ako 'multiplatofrmovu' akciu, v podstate hlavne pre
OpenSource software, ale ani komercnemu by som sa velmi nebranil.

Mozno nieco ako 'komercny' linux weekend ... zamerany na presadenie
Linuxu a OpenSource softu do vacsich firiem a organizacii, ktore doteraz
mali nazor 'no Linuxes, no Apaches for ever and ever'.

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.