[sklug] NAvrh: linux tasky

Marek Podmaka marki na ultranet.sk
Středa Září 19 21:25:00 CEST 2001

Hello Milan,

Tuesday, September 18, 2001, 9:58:32 AM, you wrote:

MWP> Preco vy, ked v mnohych zdruzeniach sa clenovia len vezu? Ano, existuje aj
MWP> iny model, pouzivany zdruzeniami. Dajte niekomu kancelariu a mesacny plat,
MWP> urcite vas nesklame.
otazka je, kolko by ste (lebo ja clenom nie som) boli schopni
zaplatit. Lebo ked niekto ten cas nema, tak zase az tak nezalezi na
tom, ci je to zadarmo alebo za "par korun", ked si potrebuje zarobit
napr. na stravu a byt... A ked to niekto naozaj chce robit a podari sa
mu najst si chvilu casu, tak to urobi aj zadarmo.

MWP> 5 ludi. Kde su teraz?
ja som bol na tom prvom stretnuti v BB. Aj som sa potom (ked sklug
vznikol) stal clenom. Ale potom uz nie. Ani neviem preco, ale to
clenstvo som proste nepotreboval. CDcka si mozem stiahnut a napalit aj
sam... Nejake tie prednasky by som si aj pozrel (ale som prilis lenivy
ist kvoli tomu az do KE), tricko by som tiez nosil. Ale na toto
nepotrebujem byt clenom. A tiez nemam dojem, ze by sklug mal nejako
malo penazi (podla toho, ze sa tu pise, ze ked _sa_ nieco vymysli, tak
s $ nebude problem). Keby to tak bolo, tak by som bol ochotny to
clenske zaplatit ako pomoc linuxu, ale zatial to vyzera, ze sklug
nevie, co s tymi peniazmi robit (resp. aj vie, ale nema to kto
zorganizovat).

MWP> vsetko co si zaziadam, a ozaj, co to tolko meska? Ved ste tu na to, nie?
to zase nie, ale skor by som sa priklanal k tomu, ze ked sa nieco
totalne nestiha, tak dat aspon na web alebo sem na mail-list, ze
sorry, ale vobec nemam cas, maily prisli, o mesiac vam odpoviem...

MWP> Ta vyzva hore sa tyka kazdeho, kto aspon tusi, co je to PHP a SQL.
casu tiez nemam najviac, ale medzi hodinami v skole sa nieco najde,
takze nie je problem (php&sql ovladam). Keby nieco, tak sa ozvi na
mp20667 na decef.elf.stuba.sk ...

MWP> A mame tu aj druhu, bonusovu: Je tu niekto, komu tricka sklugu lezia
MWP> na srdci natolko, aby sme na neho mohli presmerovat ten alias? Bude
MWP> odpovedat na objednavky a nejako sa s nim uz dohodneme, co s nimi spravi
MWP> dalej.
keby nebolo nikoho ineho (ale tusim sa uz marx prihlasil), tak to je
naozaj to najmenej, co mozem urobit. tych par minut na odpovedanie na
maily (ved zas tak vela ludi tie tricka nechce) sa vzdy najde.

MWP>         Milan

-+- bYE, Marek 'Marki' Podmaka <marki na yours.com>   (preferred)
-+-      ICQ UIN: 42698938,    <marki na ultranet.sk> (HTML accepted)

... Hnev je vzdy skodlivejsi ako urazka, ktora ho vyvolala. PRISLOVIE