[sklug] Lugcon

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Únor 5 16:12:43 CET 2002

Ahoj,

> Nemyslim ze by si niekto udrzal pozornost ludia 90min, hlavne
> ak budu prednasky cely den. Ja by som navrhoval prednasky
> tak max. 45min, to sa nam zatial najviac osvedcilo.

Hm, to je klasicky problem pri takychto "sirokorozchodnych"
konferenciach - bud sa ide do hlbky a polovica sa nudi, alebo
sa povie par zakladnych veci a sklamani su ti, co sa chceli nieco
naozaj dozvediet :-(

Mozno by nebolo zle taketo cony zameriavat tematicky - ze by
prisli ti, co ich tema naozaj zaujima. Aj ked zrovna na cone,
kam chceme dostat co najviac ludi kvoli volbam, to asi nie
je vhodna strategia...

> Takze prednasky planujte max. na 45 minut, prosim.

45 minut vratane otazok a pripadnej diskusie imho skoro nema
zmysel - vysledkom je, ze prednasajuci po hektickom prebehnuti
poslednych slajdov skonci pat minut po planovanom konci a na
otazky nezostane cas, lebo uz zacina dalsia prednaska - videne
aj na Lugconoch.

Minimum, s cim som sa stretol na konferenciach, je 50 minut
a byvalo to vacsinou malo. Nuz ale pozriem, ci to dokazem stlacit.

> No, na zaver dna budu asi vsetci grogy, ale ak sa niekto chyti
> organizacie diskusie, tak v tom nevidim problem.

Darkie za open source meditatorov? Ja ako advocatus diabolis
co programuje/vedie projekty (najma) pre windoze? :-) Ty ako clovek,
co prichadza do kontaktu s vacsimi firmami a (predpokladam)
pozna ich nazory?

Ak by bol zaujem, ludia by sa uz nasli. Pokracovanie niekde v krcme
je potom logickym vyustenim :-)

Zdravi
--
                                                           Stano