[sklug] Vyska clenskeho?

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Středa Únor 27 12:46:07 CET 2002

Ozaj tu by som mal taky napad aby sa na najblizsom sklugu mohlo priamo tam
vyberat clenske
lebo to platenie je naozaj dost problematicke a v podstate by sa mohlo
clenske predplacat na  kazdom
sklugu takze ked niekomu uz bude dochadzat trvanlivost clenstva, tak by si
to vzdycky na sklugu zaplatil.
A nemusel by behat na postu a zhanat cislo uctu a pod.

        Steve