[sklug] Mam iba jednu otazku

Vojto A. Zachar zachar na fpv.umb.sk
Neděle Červen 9 12:08:05 CEST 2002

Cau.

Neviem, co znamena "uspech", ale ja osobne zaujem mam. Na Lugcon-e som
si tricko nekupil, nebolo tam take, ktore by hovorilo o mne, kto som.
Som SLOVENSKY user linusov, GNU SW, mozno este nieco dalsie.
Salka - jasna vec.
Podlozka pod mys, pero, klucenka - toto nie.

Disclaimer: hovoril som za seba.

      Vojto

PS: O com je ta tvoja signatura, Tibor? :-)