[sklug] Zhodnotenie 6. v?kendu s Linuxom

Juraj Michalek xmichal5 na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 18 12:28:46 CET 2002

> Uvedomte si napriklad, ze 15-minutovy posun uz rozflaka cely program.
> Svoju prednasku som zacinal o 20 minut neskor, pretoze ti predo mnou
> jednak zacali o nieco neskor, jednak si zjavne nedali pracu aspon raz
> si prejst prednasku "v realnom case". A to napriek tomu, ze som
> priblizny obsah slajdov poznal vopred a jedneho z nich som upozornil,
> ze sa mu do toho casu sotva vojde. Ja som potom musel dost tvrdo
> zhustovat - rozhodne som nemal povodne v umysle tak sprintovat
> a urobit z toho subor prikazani bez nejakych prikladov a mierneho
> [...]

Suhlasim mas pravdu. Nestihol som si prejst prednasku
a osekat zbytocne hluposti.
(so sklopenymi usami sa schovavam pod stolom) :))))

To bolo sposobene aj tym, ze som ich pripravoval necele
3 tyzdne pred Lugconom a clovek nestiha za tak
kratky cas vychytat vsetky muchy :)

Navrhoval by som, aby sa prednasky bud casovo natiahli.
Pripadne ak ma niekto dlhsiu prednasku, aby ju rozdelil do
dvoch blokov, napr. po 45. minutach.
Vo zvysnych 15 minutach by sa nasiel cas aj na diskuziu s ludmi,
ktory velmi chybal. Mam na mysli osobnu konzultaciu.

Suhlasim s tym, ze pokial chceme aby akcia vyzerala
aspon ako tak profesionalne, mali by sa dodrziavat
pravidla, ktore si spominal.

Georgik
--
Out Of Control -- what is more?