[sklug] Databaza clenov a platenie clenskeho

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Březen 21 16:41:00 CET 2002

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

> -> aj ked je thread stary, predsa budem reagovat. v bankach existuje trvaly
> -> prikaz na uhradu, staci vyplnit formularik na nete a hotovo, clenske frci
> -> aj samo ;-) ja som to akurat spravil.
>
> viem o tejto moznosti a nemienim ju pouzivat pri platbach nikam. Hlavne ked
> ide o nieco co je raz za rok na co sa da zabudnut :)

Nie vsetci su paranoici. Vacsina clenov SkLUGu nastastie okrem
zavislosti na Linuxe ziadnou psychickou chorobou netrpi.

Stanislav Meduna wrote:
> To je sice fajn, ale aj tak na to treba mysliet - vyska clenskeho
> nemusi byt v dalsom roku rovnaka a minimalne v Tatrabanke

Ked sa nezmenila teraz, tak myslim ze sa par rokov zase nezmeni

> a minimalne v Tatrabanke je zmena trvaleho prikazu sice zadarmo, ale taka otrava,
> ze radsej ten prikaz napisem raz za rok rucne.

Ked uz spominas Gringot....eee.... Tatra Banku :-)))
Pozeral si novy (asi tak z pred 4 mesiacov) iBanking? Tam sa to meni
uplne lahko, maju na to formular ..... jedine ze by si mal nejaky iny
ibanking ako mam ja :-)

> Tu notifikaciu treba.

A preco ju nespravis?

BTW: Ako sa mi fajn papuluje ked uz nie som v SR ... normalne mam z toho
dobry pocit, ze mozem kludne papulovat bez hrozby ze ma niekto obvini zo
zaujatosti :-))))

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.