[sklug] clenske

Úterý Únor 25 17:17:07 CET 2003

Dňa 17. jan 2003 o 14:19, Matus fantomas Uhlar napísal(a):

> najdem na webe (okrem archivov sklugu) cislo konta v TB resp ci este plati?
> (a ak nie, da sa to niekam capit?)

formalne je stale zatial aktivny ucet v postovej banke tak ako doteraz,
cize udaje zo stranky "clenstvo" stale platia v nezmenej podobe.

> btw rad by som sa prihlasil na lugcon len si nepamatam meno a heslo. Preco
> je ine ako na stranku sklugu resp agendy (ktora mimochodom nefunguje) a
> mohol by niekto vytvorit linku na poslanie hesla mailom?

pretoze jednoducho ta aplikacia nepouziva hesla z databazy clenov, co je
aj vcelku logicke, kedze sa jedna o dve rozne databazy.

agenda nefunguje, bohuzial, clovek ktory slubil, ze programatorsky da
doporiadku tu aplikaciu, tak sa zrejme vzdal tohto umyslu, o com zial
nedal ani vediet :(

som/sme si vedomi, ze to treba dat doporiadku,..

p.s.: prepac za takto neskoru odpoved, ale akosi som na nu pozabudol
a bol som upozorneny, ze som doteraz neodpovedal..