[sklug] LugCon oznam?

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Středa Září 17 15:40:30 CEST 2003

Ahoj,

> zaroven to je pre prednasatela zavazok, ze sa na to pripravi skor, ako
> v den ked ma prednasku predniest.

S tym sa neda po skusenostiach nez suhlasit a folie
s dostatocnym predstihom pred prednaskou vidim ako
dobry tah. Pravda iba pokial sa potom aj tvrdo povie,
ze neposlal si prednasku => prednasat nebudes.

Len ten zbornik ma trochu zaskocil, pokial totiz
nema byt zbornik == vyklopene folie, nanajvys este
s chaotickymi poznamkami pre prednasajuceho, tak sa
to u zamestnaneho cloveka za mesiac seriozne stihnut
neda (na linux.sk bol ako termin prihlasok uvedeny
18.10.). Napisat "ucebnicovy" text vhodny do zbornika
je podla mna minimalne tolko roboty, ako priprava
prezentacie samotnej.

> zbornik je optional, je dobrym zvykom na podobnych akciach mat moznost
> ziskat vopred podklady k prednaskam, resp. temam ktore maju obsiahnut.
> k tomu je z pochopitelnych dovodov nevyhnutne mat taketo podklady
> vopred..

Nie nutne - skolenia su jedna vec, tam si do toho
clovek robi poznamky, ale na konferenciach sa mi
uz castejsie stalo, ze CD s foliami / so zbornikom
prislo o mesiac postou.

> ako som bol povedal, tento tyzden bude ovela jasnejsie s akym
> priestorom budeme operovat a ci vobec tie zamysly ktore su budu
> zrealizovatelne..

OK, jasne. Vdaka za reakciu.