[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Listopad 25 20:50:50 CET 2005

Jan Sarenik wrote:

> Tu sa urcite nezhodneme. Mne islo prave o vytvorenie minimalistickej
> stranky v cistom validnom XHTML, pozeratelnom aj z textoveho
> prehliadaca.

Suhlas, tiez som viac za obsah ako za formu. Urcite by som
ale spravil nejaku navigaciu pristupnu z kazdej stranky -
'spat na hlavnu stranku' a navyse na konci mi pripada
neprehladne.

> Ufff. Takych sme tu uz mali, nie? Samozrejme s Tebou suhlasim,
> ale taketo slovne hracky ako tu pises su vhodne do predvolebnej
> kampane. Prosim, bez urazky.

Hm, vyslovit nazor je podla mna dobra vec aj ked dotycny nevie
konkretne pomoct. Takze si to dovolim tiez.

> Myslim si, ze ked ludia spolupracovat chcu, spolupracuju a vedia
> sa aj organizovat.

To nie je tak jednoduche a rad to rozdiskutujem niekde pri pive
(eh, v tvojom pripade skor pri caji alebo tak :)). Neber to
(ty ani nikto iny zo sr) ako urazku, ale podla mna SkLUG-u
momentalne chybaju ludia s viziou siahajucou dalej ako
po najblizsi Lugcon, ktori su schopni ostatnych tahat
dopredu.

> Ako priklad uvediem zdruzenie SKOSI, ktore je
> podobne SKLUGu, stoji za nim najma Janko Husar (Rejden) a pri
> poslednom LugCone sme s nim(i?) velmi krasne spolupracovali.

No, lenze napr. ja som sice meno Jana Husara poznal (pravdepodobne
z Trendu, ktory odoberam), ale ze nieco ako SKOSI existuje som
sa dozvedel na tomto lugcone. Viditelnost SkLUG-u je uprimne
povedane mizerna a pokial mame v Trende kontakty naklonene
open source, treba to vyuzit aj pre SkLUG - to je totiz medium
ktore citaju ludia s realnym vplyvom vo firmach, ktori
su jednoznacne nasou cielovou skupinou.

A na temu sponzoring .. rozdiel medzi realne sponzorovanym
9. lugconom a ktorymkolvek inym (bol som myslim s vynimkou
dvoch na vsetkych) je podla mna priepastny. Preco bolo mozne
vtedy pritiahnut IBM, zrealizovat napad s Openprojektom,
a teraz nie?

Ja som bohuzial vyvojar a nie organizator so sietou kontaktov
na prislusnych miestach, ale myslim ze (pozor fraza :)) analyza
pricin a oslovenie ludi co tie kontakty mali vtedy, by skutocne
nebola od veci a odmietat podobne uvahy recami o predvolebnej
kampani a sloganoch mi nepripada ako to prave riesenie.

Na temu organizacia: jeden den posle niekto do listu 'kto
mate nejaku prednasku, prihlaste sa', druhy den nasleduje
'nehlaste sa, bude len jeden track a uz sme plni'.

Kto ma trochu pozna vie ze obcas trosku prezeniem s cielom
vyvolat diskusiu. Tak hrr do mna... :)