[sklug] SkLUG, www.sklug.sk, www.linux.sk

Radovan Semancik semancik na nlight.sk
Pondělí Listopad 28 14:08:07 CET 2005

Misu wrote:

>Ano, to vieme aj my. O tom zial bol SkLUG uz dost dlho a pokracovat v tom
>nema vyznam.

Nesledujem tuto diskusiu skoro vobec. Vacsinou nou len krmim moj Trash.
Ale teraz naozaj dobre vravia! Suhlasim s Misuom vo vsetkom, uplne
bezvyhradne (co sa mne casto nestava, tak si to vazte).

> Ale na zaciatok musi byt definovane co vlastne potrebujeme. Preco mame
> kontaktovat IBM? (To ze SkLUG je urcite vedia, snad nemaju sklerozu).

Presne tak. Kto nevie co chce, nic nedostane. Naco vlastne Sklug existuje?
(tato otazka mi pravdu povediac uz dlho vrta v hlave, asi aj preto som
tak pasivny)

>Ale opat fantazia krasna, ale kto sa o to postara. Som
>ochotny spravit ten neformalny. Na ten formalny si viem ale predstavit
>inych ludi (napriklad uz spominaneho Gildira).

No, na mna sa teraz velmi nespoliehajte. Rozbieham vlastnu firmu. Kto to
zazil tak vie, ze zachovat si pri tom zdravy rozum je tazke a najst si
volny cas je takmer nemozne.

Ale aj napriek tomu som ochotny pomoct s pripravou programu na tu
"oficialnu" akciu a aj s castou organizacie (ak akcia bude niekde v
mojom dosahu). A moje rady boli (a budu) vzdy k dispozicii, ked o ne
niekto poziada (nasilu ich vnucovat nebudem, takych ludi je (nielen) v
tomto liste uz dost :-) )

--

                                           Radovan Semancik
                                             IT Architect