[sklug] Ako mat kvalitnejsie prednasky na lugcone?

Pondělí Leden 16 15:40:30 CET 2006

On 16.01 03:24, Marek Grác wrote:
> Stále viac ľudí sa sťažuje na kvalitu prednášok na posledných
> lugconoch. Ja som pracoval v zákulisí lugconu, prednášal kde-kade, v
> poslednej dobe dokonca tlmočil na konferencii, ale stále nepoznám
> odpoveď. Dokážeme niečo spraviť pre prednášajúcich, motivovať ich, či im
> pomôcť sa ďalej zlepšovať?

imho, ak by prednasajuci najprv prednasku predviedli malej skupine ludi
(najlepsie aspon ciastocne znalych), mohli by dostat od nich feedback v com
sa maju zlepsit. Mne by take nieco nerobilo problem, takze imho sa da
dohotnut priebezne...
Linux - It's now safe to turn on your computer.
Linux - Teraz mozete pocitac bez obav zapnut.